• وبلاگ : عقل آباد|و شايد همان ناكجا
  • يادداشت : هزارتوي بي پايان
  • نظرات : 0 خصوصي ، 20 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2      
     

    «شرکت» در اسلام ـ «شرکت» در غرب‏

    سلام
    سري بزنيد
    من مطلب پاييني رو خوندم و خودم همهمين دغدغه را داشتم که در من آمده ام! در وبلاگم نوشته ام. البته متعلق به شروع کارمه (که هنوزم اولشيم) پس بايد دنبالش بگردي ولي سري بزنيد خوشحال ميشم
    پاسخ

    سلام! سر زدم. وبلاگ خوبي داريد. آنجا نظر دادم.

    سلام دوست با ذوق من خسته نباشي

    تولدت مبارك

    دكتر رحمت سخني از اورميه مركز آذربايجان غربي

    Birthday CandlesBirthday Balloon

    پاسخ

    سلام! خودم هم يادم نبود! گرچه شما اولين نفري نبوديد كه يادم انداختيد! تولد گرفتن رسم ما ايراني ها نيست. نه در اسلام سابقه ندارد و نه در ايران قبل از اسلام. به هر حال تشكر.

    سلام

    اگر مستحضر باشيد، بنده به همراه دوستان ديگرم، هفته نامه اي با نام (آذرپيام) در تبريز منتشر مي كنيم. لينك هفته نامه در وبلاگ بنده موجود است. نشريه اي تحليلي انتقادي است. مطالب و دغدغه هاي شما نيز با دغدغه هاي ما هم آوايي دارد. اگر فرصت كرديد و مايل بوديد، برخي مباحث _همانند همين بحث اخيرتان درباب تكنولوژي_ را مرتب كرده و لطف كنيد تا مورد استفاده قرار دهيم.

    موفق باشيد

    پاسخ

    سلام! چند شماره از نشريه شما را ديدم و برخي مطالبش را هم مطالعه كردم! به نظرم بايد خصوصي باشد! نشريه خوبي است. از صفحه بندي اش خوشم آمد. دوست هم دارم براي جايي اگر توانستم مطلبي بنويسم. ولي متأسفانه در حال مطالعه هستم و برخي ديدگاه‏هايم به دليل اخير دچار جرح، تكميل و تغيير است. خلاصه كلام وضع درست و درماني ندارد. قاعدتاً اگر چيزي هم بنويسم اين چنين خواهد بود. ولي باز هم از پيشنهاد شما سپاسگزارم و ضمن تمايل براي آشنايي بيشتر شما اگر مطلب مناسبي نوشتم به دستتان مي رسانم!

    ديدگاه كه داريم

    ولي آخه وبلاگ و اين حرفها ....

    پاسخ

    سلام! يك زماني يك دوستي مي گفت چرا بچه مذهبي ها كوه نمي روند و فضاي آنجا آن طور شده است-و گمان كنم مقبره شهدا را در كوه به چنين منظورهايي ساخته اند. به هر حال ما زياد موافق بر هم زدن عيش و نوش خلق الله نيستيم نصيحت و گله او را به گوش نگرفتيم. ولي اين مقوله فكر نكنم با آن يكي باشد! چرا در وبلاگ جاي اين حرف ها نيست؟!
     <      1   2